close


悄悄走出阿姨家
J寶來了跟著走了
心慌慌不知哪是我下一個去處
真的不知道
只想找到數字連鎖飲料店
買一杯 溫無糖春 定定心頭的慌忙
數不清這禮拜第幾杯了
喝不膩的滋味





一個人走在街頭上
冷冰冰的手暖不起來
多希望有個人能陪在身旁暖手
一個人坐在騎樓下
望向人來人往的的路口




再見了今天的臨時起義
該更成熟點不是嗎?
誰來幫幫我呢?


你的一心一意我管不到
但希望你不要受到傷害






為什麼我的姐姐只會吱吱叫

自以為滿21就是聖人嘛
我覺得看起來倒像剩人






I m unhappy today but I cant be happy always,shouldn't I ?
How I can do ?I m going crazy now.
Everybody is good friend forever and forever. No one can easily change it,
The time maybe is coming that I should keep u at a distance.
But I have no ideato keep u at a distance.It has become a habbit.
What I should do?









arrow
arrow
    全站熱搜

    yaoyaomei 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()